O MNIE

Jestem menedżerem finansowym z ponad 16-letnim doświadczeniem w wiodącej grupie mediowej. Skutecznie wspieram zarząd w realizacji strategii od strony finansowej. Jestem jednak przede wszystkim partnerem biznesu, obecnie w segmencie Internetu, wcześniej w dziale sprzedaży.
Dysponuję doświadczeniem w projektach transformacji, restrukturyzacji, wdrożeń narzędzi kontrolingowych oraz analizy danych (hurtowni, kostek analitycznych, portali raportowych). Wdrażałem, a następnie prowadziłem procesy kontrolingowe zarówno dla całej organizacji jak i jej obszarów (np. dla działu sprzedaży). Realizuję się również jako menedżer zespołu, w tym osób raportujących do mnie niebezpośrednio (np. menedżerów projektu ze strony IT).
Dysponuję szeroką i dogłębną wiedzą finansową, udokumentowaną tytułami CFA, CIMA oraz doktora w dyscyplinie finanse. W ostatnim czasie ukończyłem Oxford Executive Leadership Programme.
Poza działalnością zawodową, chętnie dzielę się wiedzą poprzez publikacje (w magazynach Controlling i Zarządzanie, wcześniej CFA Digest). Prowadzę niniejszy blog, uczestniczę także w konferencjach branżowych w roli prelegenta. W ostatnim czasie miałem też zaszczyt wziąć udział w radzie programowej konferencji.
Doświadczenie zawodowe:
Trener - EY Academy of Business
01.2023 do dziś
Dyrektor Finansowy - Planowanie i Analizy Digital
wiodąca grupa medialna
06.2019 do dziś
Szef Zespołu Kontrolingu Biznesowego
wiodąca grupa medialna
01.2013 - 05.2019
Szef Sekcji Kontrolingu Biznesowego i Analiz
wiodąca grupa medialna
01.2010 - 12.2012
Starszy Analityk Finansowy
wiodąca grupa medialna
07.2006 - 12.2009
Starszy Analityk Finansowy
wiodące przedsiębiorstwo telekomunikacyjne
10.2005 - 06.2006
Wykształcenie:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie:
- doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie finanse
- magister: Finanse i Bankowość
- magister: Zarządzanie i Marketing
Oxford Executive Leadership Programme (Said Business School, Univeristy of Oxford)
Chartered Management Accountant (ACMA CGMA) - CIMA
Chartered Financial Analyst (CFA)
Kluczowe projekty:
-
Wdrożenie raportowania i planowania dla segmentu Digital: zaprojektowanie i rozwój KPI, wdrożenie raportowania live i planowania opartego o model ekonometryczny
-
Liczne wdrożenia rozwiązań raportowych i analitycznych dla działu sprzedaży: hurtownie, kostki OLAP, portal raportowy wewnętrzny i zewnętrzny (dla klientów brokerskich), narzędzia AI/ML oraz oparte o big data
-
Wdrożenie rozliczeń brokerskich: wdrożenie i prowadzenie rozliczeń dla biznesu reprezentacji sprzedaży
W czasie wolnym:
- kolarz amator
- gra na gitarze elektrycznej